روز جهانی قدس نفی سلطه‌گری  نسبت به مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان است

عباسپور روز جهانی قدس را نفی سلطه‌گری و ستم‌پذیری و تعهد برادرانه نسبت به مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی ظهر امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) راهپیمایی دشمن شکن و استکبارستیز روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور آبادان و جمعی از مدیران شهری و منطقه به صورت گسترده و پرشور این شهرستان برگزار شد.

 

در این آئین مردم مومن، روزه دار و خداجوی آبادان با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند و  هم صدا با ملت های آزادی خواه و مسلمانان جهان، آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین را خواستار شدند.

 

راهپیمایان انقلابی آبادان همچنین از جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و سردمداران جنایتکار حامی آنان از جمله آمریکای جهان خوار اعلام بیزاری و سکوت مدعیان حمایت از حقوق بشر در مقابل نسل کشی اسرائیلی ها و جنایات ضد بشری را محکوم کردند.

 

«احسان عباسپور» در این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تقدیر از حضور گسترده و با شکوه مردم شهیدپرور آبادان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس از اهمیت بسیار بالایی برای مسلمانان برخوردار است و همانگونه که مشاهده کردیم حتی در طی ایام شیوع بیماری و با وجود محدودیت‌های کرونایی مردم به دنبال بسترهای جایگزین برای اعلام انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی رفتند و این موضوع نشان از عجین شدن اسکتبار ستیزی با فرهنگ مردم است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: از آن روزی که معمار کبیر انقلاب در سال ۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامیدند تاکنون، این روز به یک روز فراملی و فرادینی و روز بیداری وجدان هر انسان آزاده ای تبدیل شده و سال به سال با افزایش مشارکت جهانیان در این روز، اوج منفور بودن رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

 

وی روز جهانی قدس را نفی سلطه گری و ستم پذیری و تعهد برادرانه نسبت به مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان دانست و تصریح کرد: خوشبختاته ملت ما در روز قدس هم صدا با ملت مظلوم فلسطین، علیه رژیم نسل کش، کودک کش و غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

 

کد خبر 1170855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha