مردم  ایران اسلامی پای آرمان‌های امام راحل و ولایت ایستاده اند

بسطامی با تقدیر از حضور حماسی مردم ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم ایران اسلام با حضور با شکوه در روز قدس نشان دادند که در چله‌ی دوم انقلاب همچنان پای آرمان‌های امام و ولایت ایستاده اند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری راه‌پیمایی حماسی روز جهانی قدس در ایلام، اظهار کرد: مسئله قدس، مسئله جهان اسلام است.

 

« علی اکبر بسطامی» با بیان اینکه موضوع فلسطین برای مسلمانان یک تاکتیک سیاسی نیست، بلکه به‌عنوان یک کار ایمانی و قلبی برای همه حریت طلبان و ازادی خواهان عالم است، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، رژیمی منحوس و کودک‌کش است که سال‌های سال دستش به خون اطفال و جوانان منطقه آغشته‌است.

 

وی افزود: همه حریت طلبان و آزادی‌خواهان جهان برای پاسداشت و حرمت خون شهیدان فلسطینی، امروز در روز جهانی قدس، در یک حرکت واقعاً منسجم و  بین المللی فارغ از مسائل مذهبی در همه کشورهای مسلمان و غیرمسلمان، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند و ندا و شعار علیه استکبار جهانی، ظالمین عالم و طواغیت سر می‌دهند.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور واقعاً چشمگیر مردم عزیز ما در روز جهانی قدس با وجود این‌که در ماه رمضان هستند، قابل‌ستایش است که در روز قدس، به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام این چنین در این ماراتن واقعاً انقلابی، ایمانی و قرآنی حضور پیدا کردند که باید خدمت همه ملت شریف ایران دست‌مریزاد عرض کنیم.

 

بسطامی تصریح کرد: مردم عزیز ما  با شرکت در روز جهانی قدس، پاسداشت و حرمت فرمان امام راحل و رهبری را به‌درستی به‌جا آوردند و امیدوارم سال‌های سال با این وحدت و هماهنگی ملت با بتوانیم در همه عرصه‌ها مثل روز جهانی قدس با انسجام و یکپارچگی، ندای تظلم‌خواهی جوانان مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم مردم در روز جهانی قدس جای ستایش دارد که در چله‌ی دوم انقلاب مردم همچنان پای آرمان‌های امام و ولایت ایستاده اند و باید دست همه مردم عزیز ایران اسلامی را به‌گرمی فشرد و از همه آنان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 1170882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha