کمک ۳۰ میلیارد ریالی مردم فلاورجان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مردم شهرستان فلاورجان ۳۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: فلاورجان یکی از شهرستان های شرقی اصفهان است که دارای سابقه تاریخی، دینی و اجتماعی فعال بوده که جز مناطق پر جمعیت استان نیز محسوب می شود.

قطار خیرخواهی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با برگزاری جشن های گلریزان به فلاورجان رسید که به همت مردم این شهرستان 30 میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت.

 

مردم این دیار با هم بلند خود در قالب جشن گلریزان به آزادی زندانیان کمک کرده اند و همچنین مسیر خدمت رسانی به خانواده آنان را با همت و اراده بلند دنبال می کنند.

 

*صلح و سازش برای کاهش پرونده های قضایی

 

رئیس دادگستری فلاورجان با اشاره به تلاش های دستگاه قضایی برای برقراری عدالت، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: رسیدگی به پرونده های قضایی توسط قضات با هدف ایجاد عدالت انجام می

شود.

 

«مهدی طارمی« افزود: برقرار صلح و سازش بین طرفین دعوا با همکاری قضات و کارکنان شعبه اجرای احکام و همچنین اعضای شوراهای حل اختلاف انجام می شود.

وی ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همین خصوص در حال انجام است که همکاری و مشارکت خیرین در این خصوص موثر بوده و طی ماه های گذشته این کار انجام در ماه مبارک رمضان نیز مساعدت شده است.

 

طارمی اضافه کرد: در حال حاضر به صورت نقد هفت میلیارد ریال خیرین این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده اند.

 

*ایجاد شغل و کمک به خانواده زندانیان

 

وی به حمایت از خانواده زندانیان و حرفه آموزی به مددجویان اشاره کرد و گفت: قضات در بازدید از زندان به رفع نیاز زندانیان غیرعمد و کمک به حل مشکل مددجویان اهتمام دارند.

 

رئیس دادگستری فلاورجان خاطرنشان کرد: حرفه آموزی و بکارگیری زندانیان دارای وثیقه و رای باز در مراکز صنعتی برای تامین معاش و ایجاد کسب و کار پس از آزادی همسو با سیاست های قضایی کشور و سازمان زندان ها در نظر گرفته شده است.

 

*همت مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

 

سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: همت و اراده خوبی بین مردم و خیرین برای آزادی زندانیان ایجاد شده که 30 میلیارد ریال به این امر اختصاص می دهند.

«مهدی معینی« افزود:‌ مردم این شهرستان با زحمت و تلاش و با وجود سختی های معیشتی اما همواره از گذشته تاکنون در امر خیر پیشگام بوده اند و این بار نیز سهم خود را ایفا کرده اند.

کد خبر 1170910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha