مساجد فعال خاستگاه انقلاب آزادی فلسطین و قدس هستند

حجت‌الاسلام میرعالی با اشاره به اینکه مساجد در زمان طاغوت فعالیت چندانی نداشتند اما به خاستگاه انقلاب اسلامی تبدیل شدند گفت: خاستگاه انقلاب آزادی فلسطین و قدس مساجدی هستند که امروز فعالیت‌های مختلف و نیروهای مستعد و باسواد انقلابی و جهادی دارند.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه امام خمينی (ره) انقلاب اسلامی ایران و انقلاب جهانی روز قدس را پایه نهاد اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی ایران را رهبری و هدایت کرد و به نتيجه رساند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: روز جهانی قدس که انقلاب آزادی قدس خواهد بود، امام راحل مدیریت و برنامه آن را به نیروهای مکتب خود واگذار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد در زمان طاغوت فعالیت چندانی نداشتند اما به خاستگاه انقلاب اسلامی ایران تبدیل شدند اذعان کرد: خاستگاه انقلاب آزادی فلسطین و قدس مساجدی هستند که امروز فعالیت‌های مختلف و نیروهای مستعد و باسواد انقلابی و جهادی دارند.

 

حجت‌الاسلام میرعالی تصریح کرد: عملکرد این نیروها و پاسداشت روز قدس، رژیم اشغالگر قدس را وادار کرده تا دور خود حصار بکشد و آسمان خود را امنیتی کند اما دیوار حائل و گنبد آهنين در مقابل خواست جوانان انقلابی و مذهبی فرو خواهند ریخت.

 

وی عنوان کرد: لرزه بر اندام رژیم اشغالگر قدس افتاده و همچون باغ وحشی دور خود را حصاری گرفته و محصور و زندانی اراده جوانان انقلابی است.

 

مدیر کانون منتظران ظهور چمگلک با بیان اينکه سینه ملت‌های منطقه و مسلمان بر خلاف حاکمان مرتجع آنها، پر از کینه از رژیم اشغالگر قدس است خاطر نشان کرد: این رژیم کودک‌کُش عامل بیچارگی و آوارگی ملت فلسطین است.

 

کد خبر 1170913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha