مسجد یکی از تریبون های مهم تبیین است

عبادی با بیان اینکه موضوع مسجد که یکی از تریبون های مهم تبیین است که باید با ابزار رسانه و هنرمندانه به آن پرداخته شود، گفت: بر همین اساس تریبون مسجد یک رسانه است که به تبیین بهتر موضوعات کمک می کند.

جواد عبادی، مدیر کل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به ارتباط رسانه با تحقق جهاد تبیین به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری گفت: یکی از ابزارهایی که برای جهاد تبیین به کار گرفته می شود رسانه است. اینکه رسانه چه نقشی را می تواند برای جهاد تبیین ایفا کند و برای بهتر عرضه کردن این مسئله نقش آفرینی کند باید عقلای رسانه ای دور هم جمع شوند و این امر را به عنوان یک وظیفه مهم بررسی کنند. عقلای رسانه همانطور که مقام معظم رهبری از واژه جهاد استفاده کردند اینن امر را یک رسالت و وظیفه مهم بدانند تا پیرامون تبیین مسائل مختلف از جمله مسئله قدس که این روزها در آن به سر می بریم، تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه موضوع مسجد که یکی از تریبون های مهم تبیین است که باید با ابزار رسانه و هنرمندانه به آن پرداخته شود، گفت: بر همین اساس تریبون مسجد را یک رسانه می دانم که به تبیین بهتر موضوعات کمک می کند و افرادی که صاحب تریبون در فضای مجازی هستند خود را مکلف به این جهاد بدانند. ما در مصادیق جهاد فقط به موضوع جنگ می پردازیم بلکه این موضوع منشاهای دیگری همچون جنگ نرم دارد که می تواند به آن جهاد جنگ نرم گفت.

 

مدیر کل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در جهاد جنگ نرم فرصتی است که افرادی که خود را داعیه دار انقلاب اسلامی می دانند اکنون باید خود را نشان دهند که در این میدان چگونه حاضر می شوند.

کد خبر 1170946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha