هم افزایی و همدلی مهمترین دستاورد  کنگره شهدای استان است

سرلشکر صفوی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای کنگره شهدای استان، گفت: مهمترین دستاورد کنگره شهدای استان مرکزی هم افزایی و همدلی در اقدامات فرهنگی و وحدت مسئولین برای انجام کارها و اقدامات بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،سرلشکر سید  «یحیی رحیم صفوی» عصر امروز، (9 اردیبهشت) در سفر خود به استان مرکزی دربازدید از نمایشگاه دستاودهای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای برگزاری کنگره شهدای استان گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است. 


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در این بازدید از نزدیک در جریان اقدامات گام اول و گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی قرار گرفت.

 

وی افزود: به برکت برگزاری کنگره و مدیریت های سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم افزایی و مشارکت همه جانبه در استان مرکزی دیده می شود که قابل تقدیر است و باید ادامه دار باشد.

 

این مقام مسئول مهمترین دستاورد کنگره شهدای استان مرکزی را هم افزایی و همدلی در اقدامات فرهنگی و وحدت مسئولین برای انجام کارها و اقدامات بزرگ دانست و بیان کرد: این وحدت و اتحاد همواره باید ادامه یابد و در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد. 

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه ادامه مسیر کنگره که از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: این مهم باید بیش از پیش  مورد توجه همگان قرار گیرد.

کد خبر 1170965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha