همایش بزرگ وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

همایش بزرگ وحدت و مقاومت با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج جمعه شب نهم اردیبهشت ماه در این همایش که با حضور 120 نفر از بانوان مبلغه شیعه و اهل سنت در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، به اهمیت وحدت اسلامی با توجه به هجمه دشمنان اسلام و فتنه استکبار جهانی پرداخت  و اظهار کرد: وحدت عامل شکست دشمنان و استکبار جهانی است.

 

 

وی ضمن اشاره به اینکه روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) است، گفت: به تعبیر امام خمینی(ره) فلسطین پاره تن اسلام است، بنابراین بی‌اهمیت بودن نسبت به مسئله فلسطین به نوعی پشت پا زدن به  دین اسلام و آرمان‌های امام و انقلاب است.

 

 

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: اصل آزادگی و حریت که جزو مبانی اصلی اسلام است باید  در حمایت از فلسطین مظلوم مورد توجه قرار بگیرد و بی‌شک لازمه نیل به این هدف افزایش وحدت اسلامی است که باید در راس هدف مسلمانان قرار بگیرد.

 

 

در حاشیه برگزاری همایش بزرگ «وحدت و مقاومت» مدعوین همایش ضمن ابراز انزجار از رژیم غاصب اسرائیل  با امضای طومار ضد استکبار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 1170966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha