از فعالین قرآنی حمایت می کنیم

جهانبخش گفت: ستاد مردمی تجلیل از فعالین قرآن و عترت به عنوان تنها ستاد مردمی در ایران، از ابتدای تشکیل، تلاش کرده تا با تجلیل از پیشکسوتان عرصه قرآن و عترت، آنها را به مردم بشناساند و به عنوان الگو معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد حسین جهانبخش» شامگاه جمعه (۹ اردیبهشت) در مراسم تکریم و تجلیل از هفت دهه خدمات قرآنی استاد ذوالفنون و پیشکسوت قرآنی حاج حسین علمی که در تالار شهر برگزار شد؛ با اشاره به روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم در ابن راهپیمایی بیان کرد: روز جهانی قدس یادگار ماندگار و جاودانه امام راحل برای جهان و احیای اسلام است که فرمود: روز قدس روز اسلام است.

 

رئیس هیئت امنا ستاد مردمی تکریم و تجلیل از فعالان قرآنی خراسان رضوی افزود: بعد از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) تمام مسلمانان جهان و همه آزادگان جهان در این روز با دهان روزه در حمایت از مردم فلسطین و نابودی صهیونیست استکبار به صحنه آمده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند.

 

وی با اشاره به افتخار میزبانی از استاد حاج حسین علمی؛ گفت: ستاد مردمی تجلیل از فعالین قرآن و عترت به عنوان تنها ستاد مردمی در ایران، از ابتدای تشکیل، تلاش کرده تا با تجلیل از پیشکسوتان عرصه قرآن و عترت، آنها را به مردم بشناساند و به عنوان الگو معرفی نماید.

 

جهانبخش با بیان اینکه هر سه ماه یک بار تجلیل فاخر از بزرگان و اساتید قرآنی به عمل خواهیم آورد؛ تصریح کرد: این تجلیل نیازمند انعکاس است تا مردم این اساتید را بشناسند و رسانه ها در این خصوص نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی بیان کرد: ستاد مردمی تکریم و تجلیل از فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی از سال ۹۳ به صورت غیر رسمی فعالیت خود را شروع و تاکنون تداوم‌ پیدا کرده است و امیدواریم با عنایت امام رضا (ع) این فعالیت ها در جهت تجلیل از خادمین و فعالین قرانی ادامه داشته باشد.

 

رئیس هیئت امنا ستاد مردمی تکریم و تجلیل از فعالان قرآنی خراسان رضوی در پایان گفت: ما در کنار تمام موسسات، نهادها و سازمان هایی که کار قرآنی انجام می دهند خواهیم بود.

کد خبر 1170973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha