شهید سلیمانی نقش بسیار برجسته ای در مقاومت فلسطین داشت

داود شهاب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به طور گسترده از ملت و مقاومت فلسطین پشتیبانی کرده است، گفت: شهید سلیمانی نقش بسیار برجسته ای در مقاومت فلسطین داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، داود شهاب، سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین شب گذشته (جمعه 9 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: درود می فرستم خدمت ملت مسلمان ایران و دوست و برادر و رهبری جمهوری اسلامی ایران که مواضع بزرگوارانه ایشان را درباره مسأله فلسطین در حمایت از ملت فلسطین و جهاد فلسطین شنیدیم ؛ یعنی ملت فلسطین ملت مقاوم و مجاهدی هستند و دنبال وسایلی می گردند که او را برای مقابله با دشمن صهیونیستی توانمند سازد.

 

وی با بیان اینکه ملت فلسطین مقابله خودش را با سنگ و با سلاح سرد آغاز و هنگامی که فرصت پیدا کرد برای اینکه پشتیبانی و حمایت دریافت کند از طرف مجاهدان، امروز توانست به یک قدرت نظامی تبدیل شود، گفت: امروز ملت فلسطین به موشک ها، سلاح آتشبار، راکت و پهپاد دست پیدا کرده است .

 

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به طور گسترده از ملت و مقاومت فلسطین پشتیبانی کرده است، گفت: حضرت امام خامنه ای همیشه به نیروهای نظامی ایران اعلام کرده اند از مقاومت فلسطین پشتیبانی کنند و آنها را آموزش بدهند و با تمام امکاناتی که دارند به لحاظ نظامی یا دیگر مسائل به آنها کمک کنند و امروز خدا را شکر ما تهدید و حمله می کنیم و عمق این دشمن صهیونیستی را هدف قرار می دهیم و پایداری می کنیم.

 

داوود شهاب با اشاره به اینکه بعد از یاری خداوند، ایران از مقاومت فلسطین و تسلیح آن حمایت و کمک کرده است، گفت: در اینجا باید به یاد بیاوریم و افتخار کنیم به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که کمک های بسیار زیادی به ملت فلسطین و مقاومت فلسطین کرد. شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار برجسته و اساسی در آنچه که امروز مقاومت فلسطین به آن دست پیدا کرده داشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی همیشه تلاش می کند که هوشیاری ملت فلسطینی را هدف قرار بدهد، گفت: آنها دلخوش کرده بودند که ملت فلسطین مسأله خودش را فراموش می کند و به این توانایی ها و به این قدرت دست پیدا نمی کند.

 

سخنگوی جهاد اسلامی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی حملات پیشگیرانه ای انجام می داد اما امروز ضعیف شده است، گفت: آنها هرگز انتظار نداشت که قدرت ملت فلسطین و پایداری ملت فلسطین به این سطح برسد.

کد خبر 1170987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha