اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان

حاجی گفت: به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی، نقاشی، نشست های تخصصی کتاب، قصه گویی و ... طی ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های فرهنگی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی و جلسات تفسیر قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان در کتابخانه های عمومی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شده است، گفت: برگزاری نشست های کتاب تخصصی با موضوع قرآن، روزه و نماز و سبک زندگی قرآنی از مهم ترین برنامه های این نهاد طی ماه مبارک رمضان بوده است.

 

 

حاجی ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی شامل قصه گویی و کتاب جهت آموزش به کودکان نیز طی این ماه مبارک در دستور کار قرار داشته است.

 

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره کرد و گفت: طی ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه در سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه های عمومی برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا اجرا شده است و علاقمندان تا پایان ماه رمضان مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره رضوی و مسابقه نقاشی ماه مهمانی با خدا در شهرستان سربیشه و ارسال پیام های قرآنی در راستای طرح هر روز یک آیه به ادارات و سازمان های دولتی استان و اطلاع رسانی در فضای مجازی از دیگر برنامه های این نهاد طی ماه مبارک رمضان بوده است.

 

 

کد خبر 1171049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha