جذب کاربران توئیتر به زیبایی خیره کننده سقف مساجد در سراسر جهان + تصویر

آثار هنری داخلی در مساجد بسیار زیبا و چشمگیر هستند. بسیاری از مساجد از کف تا سقف با رنگ های زنده و کاشی کاری های پیچیده پوشیده شده اند. این گواهی نه تنها بر خلاقیت انسان، بلکه توانایی او برای نشان دادن عشق و فداکاری از طریق هنرهای تجسمی صحه می گذارد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «mymodernmet»،اگر کسی تا کنون به داخل یک مسجد نرفته باشد، ممکن است متوجه نشود که چه زیبایی چشمگیری در درون آن نهفته است.

 آثار هنری داخلی در مساجد بسیار زیبا و چشمگیر هستند. بسیاری از مساجد از کف تا سقف با رنگ های زنده و کاشی کاری های پیچیده پوشیده شده اند. این گواهی نه تنها بر خلاقیت انسان، بلکه توانایی او برای نشان دادن عشق و فداکاری از طریق هنرهای تجسمی صحه می گذارد.

مساجدفضاهایی هستند که مسلمانان در طول هفته زمانی را در آنها به نماز، مطالعه یا صرف استراحت و تفکر می گذرانند.

 

 

 

به ویژه ماه مبارک رمضان دوره ای است که بسیاری از مسلمانان زمان بیشتری را در مساجد می گذرانند و نمازگزاران فرصت بیشتری دارند تا از نقوش سقف این فضاها استفاده کنند.

بیت الفن، وب‌سایتی که خانه‌ای برای همه است و هنر و فرهنگ را با الهام از سنت اسلامی کاوش می‌کند»، مجموعه‌ای از سقف‌های باشکوه مساجد را در توئیتر به اشتراک گذاشته که تعداد زیادی مخاطب را به خود جذب کرده است.

 

 

 

بیت الفن در توییتی نوشت: سقف مساجد به گونه ای طراحی شده است که شکوه و عظمت جهان را منعکس کند. در اینجا جزئیات دیدنی از سقف 24 مسجد از سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است.

این موضوع طرح های متنوعی را برجسته می کند و اطلاعات مربوط به هر مکان را به اشتراک می گذارد. بسیاری از مساجد صدها سال قدمت دارند و نه تنها عکس‌های خیره‌کننده ای از آنها به جای مانده است بلکه فرصت های ارزشمندی برای یادگیری در مورد هنر اسلامی در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

 

 

کد خبر 1171052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha