دیدار صمیمی جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)

جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در جلسه‌ رمضانی با حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در جلسه‌ رمضانی با حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) به گفتگو پرداختند.

«محمد تاج بخش»، نماینده قرارگاه «شهید احمدی روشن» استان فارس در این دیدار با اشاره حضور دانشجویان بین الملل در کشور گفت: این ظرفیت عظیم می تواند برای تبلیغ و صدور گفتمان انقلاب اسلامی مفید باشد و اساتید و علمای اندیشه ورز و تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان در فضای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای تربیت مدیران آینده انقلاب اسلامی نقش موثری داشته باشند.

«بهروز خوشنود»، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیز با اشاره به جایگاه شهری، ملی و بین المللی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عنوان کرد: با توجه به گسترش آسیب های اجتماعی، نقش محوری این حرم مطهردر چنین مسایلی می تواند برجسته باشد.

«سید محمدمهدی نعمت‌اللهی»، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز گفت: حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پتانسیل بالایی در زمینه تبیین و نشر آن در فضای مجازی دارد که نیازمند بهبود بسترهای موجود این آستان است.

«پیمان زندی»، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تاکید کرد: علاوه بر برنامه ‌ریزی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برای جریان‌ سازی فکری و فرهنگی برای زوار، برای عموم مردم شهر و به‌ خصوص دانشجویان شیراز نیز باید برنامه ریزی شود.

«محمد محمدی»، مسئول مطالبه ‌گری بسیج دانشجویی داشگاه شیراز گفت: امروزه با جهاد تبیین و جنگ روایت ها در قلب تهاجم عظیم فرهنگی هستیم و نیازی به تبیین جهاد تبیین نیست بلکه باید با فعالیت های هنرمندانه وارد عمل شویم.

«حسین تقی‌خانی»، مسئول بسیج دانشکده الهیات دانشگاه شیراز نیز در این دیدار به طرح ایده های نشریات و برنامه های صوتی در فضای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پرداخت و آمادگی بسیج را برای همکاری با آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اعلام کرد.

کد خبر 1171124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha