زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود آماده اسکان زائران در ایام تعطیلات عید فطر است

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از آمادگی زائر سرای این امامزاده با رعایت دستور العمل های بهداشتی برای پذیرش میهمانان و زائران حرم مطهر در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زائرسرای آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود در ایام تعطیلات عید سعید فطر، آمادگی پذیرش و اسکان میهمانان و زائران حرم مطهر را از اقصی نقاط کشور دارد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، افزود: مسافران، گردشگران، میهمانان  و زائران مرقد مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) در عید سعید فطر امسال نسبت به سنوات گذشته با شرایط متفاوتی پذیرش خواهند شد.

 

وی عید سعید فطر را عید تقوا پیشگان دانست و ادامه داد: پذیرش و اسکان میهمانان و زائرین در زائراسری امامزاده سید ابراهیم (ع) با ظرفیت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می پذیرد.

 

اسبری با بیان اینکه عید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس است، اظهار کرد: زائر سرای امامزاده سید ابراهیم (ع) که با نام او مزین و متبرک شده در ضلع شمالی مرقد مطهر آن حضرت واقع شده است و با دارا بودن امکانات رفاهی و بهداشتی کافی هر ساله هزاران گردشگر و زائر را به سوی خود فرا می خواند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: علاوه بر زائران، کوهنوردان کوه سبلان و مسافران چشمه سارهای آبگرم معدنی نیز تاکنون از خدمات این زائر سرا بهره مند شده اند و فضای دلنشین و آرامش بخشی برای آنها فراهم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امامزاده سید ابراهیم (ع) اولین و تنها امامزاده ای بوده که در منطقه دارای زائر سرا هست، یادآور شد:  زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) به همت هیئت امنای امامزاده تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین شهر در سال 1387 احداث شده است.

کد خبر 1171171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha