اندیشه های شهید مطهری در بین دانش آموزان تبیین می شود

اسماعیلی از اجرای ۳۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم خبر داد و گفت: در هفته معلم با اجرای مسابقات کتابخوانی اندیشه های شهید مطهری در بین دانش آموزان تبیین می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: اصحاب رسانه خارج از چارچوب جایگاه فرهنگی نیستند و بخش عمده ای از انتفال مفاهیم مورد نیاز جامعه توسط رسانه ها منتقل می شود.

 


علی اسماعیلی با اشاره به اینکه هفته معلم بهانه ای برای بیان ویژگی و جایگاه معلم در جامعه است، افزود: گرامیداشت جایگاه معلم مخصوص یک روز نیست بلکه باید کرامت معلم در هر برهه و زمانی حفظ شود.

 


وی خاطرنشان کرد: از استان زنجان  49 نفر به عنوان معلمان برتر به مرحله کشوری معرفی شدند و از این بین 6 نفر به عنوان معلمان برگزیده جلوه های ویژه استان هستند.

 


این مسئول با یادآوری برنامه های هفته معلم در استان زنجان افزود : دیدار با امام جمعه زنجان، عطرافشانی مزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، دیدار با خانواده های شاهد فرهنگی، دیدار با استاندار زنجان، نشست با فرهنگیان پیشکسوت برای این هفته پیش بینی شده است.

 


اسماعیلی با اشاره به وجود 49 معلم شهید و 500 دانش آموز شهید در استان زنجان، تصریح کرد: به مناسبت هفته معلم 34 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

 


وی به برگزاری پویش  سپاس معلم در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد : در این پویش دلنوشته و خاطرات دانش آموزان از طریق شبکه شاد جمع آوری و از برگزیدگان تجلیل می شود.

 


مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به فعالیت معلمان خیر در استان اشاره کرد و گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش آموزان نیازمند حمایت می کنند.

 


وی به تبیین اندیشه های شهید مطهری در شبکه شاد اشاره کرد و افزود: مسابقه کتابخوانی برای فرهنگیان و دانش آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش بینی شده است.

کد خبر 1171175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha