بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) آماد استقبال از زائران

حجت الاسلام پادروند با اشاره به پیش بینی استقبال گسترده زائران در طول ایام تعطیلات مربوط به عید سعید فطر از بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع)، گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از زائران فراهم شده است.

حجت الاسلام «جلیل پادروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: هرسال در ایام نوروز وتعطیلات مربوط به عید سعید فطر زائران استقبال گسترده ای از امامزاده محمد (ع) درب گنبد شهرستان کوهدشت دارند.

 

وی با بیان اینکه امامزاده محمد(ع) درب گنبد شهرستان کوهدشت دروازه فرهنگی استان لرستان است، افزود: در طول ایام مختلف سال برنامه های مختلف فرهنگی، دینی و قرآنی در این بقعه متبرکه برگزارمی شود.

 

مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت با اشاره به استقبال گسترده زائران طی ایام نوروز امسال از این بقعه متبرکه، بیان کرد: امسال با توجه به برداشتن محدودیت های کرونایی سفر، پیش بینی می شد که 600 هزار نفر طی ایام نوروز از این بقعه مترکه دیدن کنند که تعداد زائران بسیار بیشتر بوده است.

 

وی ادامه داد: در طول ایام نوروزی برنامه های مختلف فرهنگی، دینی و قرآنی چون آرامش بهاری،  برنامه قرآن بخوان و جایزه بگیر و... در این بقعه نورانی برگزار شده است.

 

حجت الاسلام پادروند بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی چون طرح ضیافت الهی، محتافل قرآنی، جزء خوانی قرآن و... برگزار شده است.

 

 

وی ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های رمضان در این بقعه متبرکه تعداد چهار روحانی مبلغ به این بقعه متبرکه اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام پادروند افزود: همچنین در طول ماه مبارک رمضان هر روز سفره افطاری ساده در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) پهن شده است.

 

حجت الاسلام پادروند با اشاره به در پیش رو بودن عید فطر، اظهار کرد: با توجه به استقبال هرساله زائران از این بقعه متبرکه طی نوروز، عید فطر، بهار، تابستان و پاییز هرسال، امسال هم تمهیدات لازم برای استقبال از زائران بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) اندیشیده شده است.

 

وی افزود: جهت رفاه حال زائران تعداد 36 زائرسرا  و هتلی با 20 سوئیت مجزا برای استقبال از زائران امامزاده محمد (ع) شهرستان کوهدشت آماده سازی شده است.

 

مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت افزود: در ایام شلوغ چون تعطیلات مربوط به عید سعید فطر مساجد و حسینیه ها هم آماده پذیرایی از زائران این بقعه نورانی می شود.

 

حجت الاسلام پادروند، افزود: طی هفته جاری پیش بینی می شود میزان استقبال زائران از ایام تعطیلات نوروزی هم بیشتر باشد.

کد خبر 1171184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha