ضیافت افطار ویژه کودکان مسجدی در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: ویژه برنامه «ضیافت افطار» ویژه کودکان و نوجونان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» سفره های متعدد افطار ویژه بچه های مسجد در این کانون برقرار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: کودکان و نوجوانان مسجدی نیز از این حیث مستثنی نبوده و برنامه ضیافت افطار ویژه این گروه سنی نیز برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در برنامه ای که به همین منظور برگزار شد، بیش از 200 نفر از کودکان و نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در «ضیافت افطار» شرکت کردند.

 

گواهیان ادامه داد: در این برنامه روزه داران کودک و نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در قالب گروه های «حضرت رسول (ص)»، «امام علی (ع)»، «امام جواد (ع)» و «حضرت مالک اشتر» شرکت داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه تشویق به روزه داری باید از سنین خردسالی آغاز شود، عنوان کرد: انجام تکالیف شرعی از زمان کودکی زمینه آشنایی و اشتیاق به سمت مسائل دینی و مذهبی را در میان کودکان و نوجوانان بیش از پیش تقویت می کند.

کد خبر 1171194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha