لزوم رفع فوری مشکلات شرکت های دانش بنیان در فارس

عزیزی گفت: سنگ انداختن در مسیر شرکت های دانش بنیان نوعی کفران نعمت محسوب می شود و مشکلات این شرکت ها در فارس باید فورا رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 10 اردیبهشت) در بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس و در نشست با مدیران شرکت های دانش بنیان گفت: سنگ انداختن در مسیر شرکت های دانش بنیان نوعی کفران نعمت محسوب می شود و مشکلات این شرکت ها در فارس باید فورا رفع شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: پارک های علم و فناوری پرچمدار توسعه و رشد کشور به شمار می روند و دستگاه های اجرایی باید قدردان تلاش های شرکت های دانش بنیان در استان باشند و مسیر آنها را تسهیل کنند.

وی اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیشرو هستند و معاونت علمی ریاست جمهوری باید به این جلوداری باور داشته باشند.

عزیزی تاکید کرد: برای توسعه پارک های علم و فناوری باید یک افق 50 ساله در نظر گرفت که علاوه بر دستگاه های اجرایی، بانک ها، امور مالیاتی، بیمه، صمت و ... را نیز به همکاری با این شرکت ها ملزم کند.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز برای رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان فارس، مسئولان ملی و وزرا را به پارک علم و فناوری استان خواهم آورد.

کد خبر 1171261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha