سال گذشته بیش از یک هزار نفر از زندانیان مالی از زندان های فارس، آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند

ابراهیمی گفت: به همت خیرین، ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان سال گذشته بیش از یک هزار نفر از زندانیان مالی از زندان های فارس، آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امشب (شنبه ۱۰ اردیبهشت) با حضور در مسجد «جوادالائمه (ع)» محله «هفت تنان» شیراز و اقامه نماز با خانواده های زندانیان و مراجعین دیگر گفتگو کرد و به سئوالات آنان پاسخ داد و در جمع نمازگزاران گفت: زندان به عنوان ضرورت انکارناپذیر در جامعه است و محل نگهداری افرادیست که مخل امنیت و نظم جامعه هستند و هدف از زندانی کردن افراد بزهکار، اصلاح و تربیت آنان است که با اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی زمینه بازپروری آنان فراهم شود.

مدیر کل زندان های استان فارس با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر حضور خیرین در زندان ها و رفع مشکلات زندانیان و لزوم حضور نهادهای مردمی در عرصه های خدمت و رفع گرفتاری از دیگران گفت: به همت خیرین، ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان سال گذشته بیش از یک هزار نفر از زندانیان مالی از زندان های فارس، آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

وی افزود: سال گذشته با حضور در مساجد و همچنین سرکشی از خانواده های زندانیان مشکلات تعداد زیادی از این افراد مرتفع شد و در سال جاری نیز حضور مستمر در مساجد و بازدید از خانواده ها با هدف رفع مشکلات قضایی و معیشتی آنان در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی اضافه کرد: به همت خیرین و سپاه فجر فارس بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند زندانیان زیر پوشش انجمن های حمایت زندانیان استان فارس توزیع شد.

 

کد خبر 1171307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha