حفظ ارزش‌ های نظام و انقلاب اسلامی از مهم ‌ترین وظایف دستگاه های فرهنگی است

خردمند گفت: حفظ ارزش‌ های نظام و انقلاب اسلامی از مهم ‌ترین وظایف دستگاه های فرهنگی است که باید با نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایجاد فضای انقلابی در جامعه ​محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا خردمند امروز در نشست کمیته هنری و ادبیات نمایشی دفاع مقدس ضمن گرامی داشت عید سعید فطر و همچنین درگذشت جانسوز هنرمند انقلابی، نادر طالب زاده اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس این استان نسبت به جمعیت بیشترین ایثارگر را داشت و این نشان دهنده ولایت مداری و حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهادت و ایثار به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش ها بوده که یک انسان متعهد می تواند به آن دست یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادر هستند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تاثیر قرار دهند و والاترین برکات را به همراه داشته باشند.

 

خردمند عنوان کرد: حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی از مهم ‌ترین وظایف دستگاه های فرهنگی است که باید با نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایجاد  فضای انقلابی در جامعه محقق شود.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته جوابگوی فعالیت ها در حوزه دفاع مقدس نیست، عنوان کرد: اجرای برنامه ها نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی مختلف است.

 

وی با اشاره به برنامه های حوزه دفاع مقدس، گفت: برپایی نمایشگاه‌ های عکس، پوستر و کتاب، خوانش کتاب، مسابقه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری شب شعر و خاطره، رونمایی از کتاب، تجلیل از هنرمندان ایثارگر و رزمنده، ساخت مستند، تئاترهای خیابانی، تهیه کلیپ، فیلم کوتاه، خرید کتاب در حوزه دفاع مقدس و ... بخشی از برنامه های این اداره کل و ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه دفاع مقدس است.

 

گفتنی است در پایان این نشست، سایر اعضاء به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 1171324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha