ضرورت سوق دادن نخبگان برای ورود به آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان

عبدالملکی بر ضرورت سوق دادن نخبگان برای ورود به مجموعه آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان،جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان صبح شنبه دهم اردیبهشت ماه در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان، به جایگاه خطیر، مهم و اثر گذار عرصه تعلیم و تربیت پرداخت و با بیان اینکه ما یک مجموعه فرهنگی هستیم و فعالیت‌های بین دستگاهی باید مکمل و تکمیل کننده هم باشد، اظهار داشت: رسانه به عنوان یک نهاد فرهنگی در کنار آموزش و پرورش و کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت است.

 

 

وی با اشاره به مخاطبان گسترده آموزش و پرورش در بخش دانش‌آموزی، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان، پر مخاطب بودن را یک نعمت و ظرفیت دانست که باید در این راستا برنامه‌ریزی کرد.



عبدالملکی به مطالبات فرهنگیان در چارچوب‌های قانونی نیز اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت مدیریت و رسیدگی به خواسته‌ها به عنوان یک امر اجتماعی و گفتگو با معلمان، از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای اقناع سازی و دعوت از خانواده‌های معلمان برای شرکت در برنامه‌های رادیو و تلویزیون خبر داد.

 

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز کردستان در راستای پوشش برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم آماده همکاری در بخش‌های رادیو و تلویزیون است، تصریح کرد : برنامه‌های این مرکز به خصوص در بخش رادیو با بالاترین مخاطب، ظرفیت خوبی برای پرداختن به این موضوع و ایجاد فضای معلمی است و در بخش فضای مجازی نیز، این آمادگی وجود دارد تصویر در خور شأنی از معلمان عزیز به جامعه معرفی شود.
 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با تاکید بر ضرورت سوق دادن نخبگان برای ورود به مجموعه آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان، گفت: ما باید با برنامه‌ریزی تصویر خوبی از معلم و تعلیم و تربیت ایجاد و خانواده معلم به عنوان الگوی موفق به جامعه معرفی و ترویج داده شود.

 

همچنین در این نشست معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان نیز، نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای تهیه و پخش برنامه به مناسبت هفته معلم و طول سال را ارائه و آمادگی خود را برای همکاری در این خصوص اعلام کردند و پیرامون فعالیت‌های مشترک بحث و تبادل نظر شد.   

کد خبر 1171341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha