تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال

فیض الهی گفت: نوبت چهارم واکسین کرونا شامل کلیه افراد بالای ۸۰ سال، افراد بالای ۱۸ سالی که ضعف سیستم ایمنی دارند و همچنین کارکنان نظام سلامت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «صفر فیض الهی» در گفتگوی خبری با اشاره به تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا بیان کرد: بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت نوبت چهارم واکسیناسیون شامل کلیه افراد بالای 80 سال، افراد بالای 18 سالی که ضعف سیستم ایمنی دارند و همچنین کارکنان نظام سلامت می شود.

 

مدیر گروه پیشگیری و مقابله با بیماری‌ های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: از همه مردم استان که در انجام واکسیناسیون همراهی و همکاری داشتند، تشکر می کنم و ما در نوبت اول و دوم واکسیناسیون، پوشش خوبی را در سطح ملی داشتیم.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه پوشش واکسیناسیون برای نوبت سوم شیب نزولی را داشت و همچنین پوشش واکسیناسیون افراد پنج تا 12 سال از افت بسیار شدیدی برخوردار بود و به طور مطمئن واکسیناسیون می تواند شرایط را برای کنترل کرونا در سطح استان و کشور تثبیت کند.

 

فیض الهی یادآور شد: از همه هم استانی های عزیز تقاضا می کنم مطابق برنامه کشوری برای ادامه واکسیناسیون به مراکز تعیین شده در سطح استان مراجعه داشته باشند.

کد خبر 1171375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha