تجلیل فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از کارگران ساختمانی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه قشر کارگری قشری جهادی و ایثارگر هستند، گفت: کارگران باعث رشد و شکوفایی جامعه به سوی سعادت و سربلندی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در اولین ساعات کاری امروز (۱۱ اردیبهشت) که به عنوان روز کارگر نامگذاری شده است، در جمع کارگران ساختمانی در خیابان بهشتی بیرجند حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش های آنان، روز کار و کارگر را به این قشر زحمتکش تبریک گفت.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع کارگران خاطرنشان کرد: کارگران موتور محرک جامعه و رزمندگان جبهه اقتصادی هستند که همه ما مسئولان قدردان زحمات شما هستیم.

 

وی با بیان اینکه کارگران بازوان پرتوان و پویای جامعه هستند، ادامه داد: قشر زحمتکش کارگر باعث رشد، شکوفایی و پیشرفت جامعه به سوی سعادت و سربلندی می شوند.

 

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه نباید به قشر عزیز کارگری با دید ترحم بلکه باید با دید کرامت نگاه کرد، گفت: همه ما وظیفه داریم که زحمات و تلاش های این قشر زحمتکش قدر بدانیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند حیات یک جامعه مرهون کار و کارگر است، افزود: امروزه بخشی از زحمات موجود در جامعه بر دوش کارگران است و این عزیزان باید بدانند که کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش و کوشش می‌کنند اجر آنها از کسانی که در خط مقدم مشغول جهاد هستند، کمتر نیست.

 

گفتنی است، در این مراسم مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند، مسئول بسیج کارگری استان و رئیس انجمن کارگران ساختمانی خراسان جنوبی حضور داشتند.

 

همچنین در این بازدید، کارگران مشکلات خود را با مدیران مربوطه درمیان گذاشتند که مدیران ضمن ارائه راهنمایی لازم برای حل برخی مشکلات قول پیگیری تا حصول نتیجه را دادند. در پایان نیز به کلیه کارگران ساختمانی حاضر، بسته معیشتی و شاخه گل اهدا شد.

کد خبر 1171378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha