پادکست «مقاومت مردم فلسطین، رمز بقای قدس» در پیشاور منتشر شد

به همت وابستگی فرهنگی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پیشاور، پادکست «مقاومت مردم فلسطین، رمز بقای قدس» در پیشاور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت روز جهانی قدس، سه شماره پادکست با موضوع «مقاومت مردم فلسطین، رمز بقای قدس» در شبکه اجتماعی ساندکلاود به زبان‌های اردو و پشتو منتشر شد.

این سه پادکست در قالب 25 دقیقه و 2 ثانیه‌ای با مجری گری شجاعت حسین و ارایه مطالب توسط قیصر اقبال، رئیس جامعه روحانیت ایالت خیبرپختونخوا در قم، ریاض احمد، پژوهشگر دینی و حسین تقی، گوینده و مجری مشهور بخش اردوی شبکه تلویزیونی سحر تهیه شده است.

در این سه شماره پادکست، به اساسی ترین و مهمترین مسئله روزجهان اسلام، غصب قبله اول مسلمانان بدست رژیم جنایتکار اسرائیل پرداخته شده است.

گویندگان پادکست با اشاره به توجه ویژه‌ امام خمینی(ره) و اهمیت جلب توجه تمامی مسلمانان و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روزجهانی قدس اظهار داشتند: کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بایستی برای اهتمام ویژه به موضوع قدس، قدردان حضرت امام خمینی(ره) و مواضع مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بوده و تا آزادی و استقلال مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از حمایت و پشتبانی دریغ نکنند.

ارایه کنندگان همچنین، گفتند: در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات خود به مسجد الاقصی، ده ها نمازگزار فلسطینی را به شهادت رسانده و صدها تن را مجروح کرده که این اقدام توهینی بزرگ به قبله اول مسلمانان و نمازگزاران است. اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، راهی جز مقاومت را برای مردم فلسطین باقی نگذاشته است.

گویندگان پادکست با محکوم کردن حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران روزدار بیان کردند: حملات رژیم غاصب اسرائیل سیلی به صورت کشورهای اسلامی بوده است که این رژیم را به رسمیت شناخته‌اند و این امر نشانگر توطئه آنان علیه کشور اسلامی و مسلمانان، با اسرائیل است. بی شک این تجاوز و حمله نیز هیچ نتیجه‌ای جز ناکامی سیاست‌های ناپاک صهیونیستی نداشته بلکه موجب تقویت مقاومت جوانان فلسطینی در برابر این ظلم و جنایات گردیده که این امر، رمز بقای بیت المقدس و مردم مظلوم فلسطین است.

ارایه کنندگان افزودند: جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت بوده و با ایستادگی در برابر کشورهای استکبار جهانی، تزریق کننده اعتقادی برای قدرت مقاومت است. ترس و هراس کشورهای استکبار جهانی از ایستادگی ایران و قدرت گرفتن گروه‌های مقاومتی اثبات کرده است که سیاست‌های دروغین و ناپاک آنان با شکست مواجه شده است.

کد خبر 1171418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha