تیم های برتر مسابقات والیبال جام رمضان در شهر یانچشمه تجلیل شدند

بهارلویی گفت: رقابت های والیبال جام رمضان با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در شهر یانچشمه برگزار شد و از تیم های اول تا سوم تجلیل شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: رقابت های والیبال جام رمضان با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در شهر یانچشمه برگزار شد و از تیم های اول تا سوم تجلیل شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این دوره از رقابت ها پنج تیم از جمله تیم بچه های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه حضور داشتند که به صورت متمرکز به مدت ۱۴ روز در سالن ورزشی شهر یانچشمه با هم به رقابت پرداختند.

 

وی ابراز کرد: ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترغیب اقشار مختلف مردم به ورزش و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سلامتی افراد از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بشمار می‌رود که با توجه به استقبال خوب و تعداد تیم های شرکت کننده، امید است که اینگونه رقابت ها را در سایر رشته‌ های ورزشی نیز برگزار کنیم.

 

بهارلویی گفت: در پایان این دوره از مسابقات تیم شهید علیرضا سورانی مقام اول، تیم زنده ‌یاد حاج جمشید بهارلویی مقام دوم و تیم صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) شهر یانچشمه مقام سوم را کسب کردند.

 

وی یادآور شد: جوانان علاقه مند زیادی درخواست حضور در تیم های والیبال شهر یانچشمه را دارند که کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» با برگزاری مسابقات استعدادهای این رشته جذاب ورزشی را شناسایی می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: تاکنون جوانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی توسط مربیان عضو کانون مهرپویان شناسایی و راهی مسابقات استانی و کشوری شده اند.

 

وی ابراز کرد: حضور در مسابقات ورزشی مختلفی از جمله جام رمضان، دهه فجر، یادواره شهدا، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده است تا سایر جوانان علاقه مند شهر یانچشمه نیز به رشته های مختلف ورزشی که توسط کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» برنامه ریزی می شود روی بیاورند.

 

کد خبر 1171424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha