همایش مزدوجین کارگری آران و بیدگل برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر همایش مزدوجین کارگری شهرستان آران و بیدگل در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با گرامیداشت هفته کارگر همایش مزدوجین کارگری شهرستان آران و بیدگل در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور امام جمعه، فرماندار، برخی مدیران و رؤسای ادارات، اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر و جمعی از کارگران شهرستان برگزار شد از نخبگان جامعه کار و تولید شهرستان تجلیل شد.

سه نفر از کارگران ورزشکار دارای مقام در مسابقات کارگران کشور در رشته های تکواندو، پرس سینه، سه نفر از کارگران شرکت کننده و حائز رتبه های اول و سوم مسابقات قرآن کریم استانی کارگران، سه نفر از کارگران شاعر مولف کتاب اشعار و خوشنویس شهرستان ، یک نفر از مؤلفان عرصه فرهنگ دفاع مقدس و دو نفر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کارگر شهرستان در سال ۱۴۰۰، سه نفر از مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی و صاحبان ایده های برتر در جشنواره ایده های برتر کشوری، یک نفر از کارشناسان بهداشت برتر شهرستان و استان، یک نفر از کارگران پیشکسوت ساختمانی شهرستان، یک نفر از بازنشستگان پیشکسوت شهرستان از جمله تجلیل شدگان این همایش بودند.

 

دهقانیان کارشناس ارشد مشاوره و مدیر مرکز مشاوره دنیای مطلوب شهرستان‌ آران و بیدگل در این همایش نکات کاربردی در خصوص تحکیم بنیان خانواده و مهارت‌های ارتباطی که زوجین برای حفظ و ارتقاء روابط خود باید به آن توجه داشته باشند را برای زوجین بیان کرد.

 

در ادامه این مراس دو جلد کتاب با عنوان «راهنمای خود مراقبتی خانواده و ۷۱ عادت برای زندگی» به زوجین کارگری اهدا و ۵ نفر از زوجینی که به سوالات مطرح شده توسط مدرس پاسخ صحیحی دادند کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد.

 

همچنین در این همایش از کارکنان اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل که رتبه اول را در میان ادارات استان در سال ۱۴۰۰ کسب کردند تقدیر شد.

 

 

کد خبر 1171500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha