۲ تن گوشت قربانی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید فطر ۱۲۰۰ بسته ۱.۵ کیلوگرمی گوشت قربانی نیز در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون های مساجد در نماز عید سعید فطر حضور گسترده خواهند داشت و در مناطق روستایی به همت کانون های مساجد نیز این فریضه برپا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نماز عید سعید فطر اردبیل در محل شهیدگاه به امامت آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد و از همه فعالان کانون های مساجد دعوت می شود تا در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

 

این مقام مسئول افزود: همزمان با عید سعید فطر 1200 بسته 1.5 کیلوگرمی گوشت قربانی نیز در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

آمون خاطر نشان کرد: این گوشت قربانی به همت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده و با مشارکت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در اختیار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: جهاد همدلی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده های محرومان و بی بضاعت ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: از همه فعالان کانون های مساجد که در ماه مبارک رمضان همکاری صمیمانه برای برپایی محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی قرآن کریم داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

آمون اظهار داشت: اقدام های بسیار مناسب فرهنگی و اجتماعی در حوزه های مختلف به همت فعالان کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان رقم خورد و شاهد فعالیت های بسیار خوبی بودیم.

کد خبر 1171513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha