حمایت از حقوق کارگران شهری لازم است

نورصالحی با اشاره به تلاش های نیروهای خدماتی مدیریت شهری گفت: حمایت از حقوق کارگران شهری در حوزه های مختلف لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نور صالحی« روز یکشنبه(11 اردیبهشت) در نشست علنی شورای شهر اصفهان به روز کار و کارگرد اشاره کرد و اظهارداشت: حمایت از حقوق کارگران شهری در حوزه های

مختلف به سبب تلاش های زیاد و ضرورت نقش آنان در زیبایی و تمیزی شهر لازم است.

 

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: مدیریت شهری باید قوانین حمایتی از این قشر را اجرایی و از بروز حوادث و مشکل برای آنان جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی و همت مضاعفی برای زیبایی و سرسبزی شهر توسط نیروهای خدمات شهری و کارگران این حوزه رقم می خورد که باید از آنان تقدیر کرد.

نورصالحی به روز معلم اشاره کرد و گفت: آنان نقش مهمی در تربیت نسل آینده و پیشبرد اهداف نظام دارند و هرچقدر این حوزه تقویت شود شاهد نتایج موثری در کشور خواهیم بود.

 

وی تلاش در حوزه تعلیم و تربیت را مهم خواند و یادآورشد: تلاش های اثر گذار و موثر در این حوزه نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

 

همت مدیریت شهری برای مبارزه با فساد

 

شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به تعامل مدیریت شهری با شورای اسلامی شهر و دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد و رفع نیازهای شهر گفت: شهرداری اصفهان در دوره جدید عزم خاصی در مبارزه با فساد و توزیع

عادلانه امکانات دارد.

 

«علی قاسم زاده« افزود: همت و اراده جمعی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و نواقص کاری در شهر اصفهان وجود دارد و همین موضوع بر بهبود اوضاع و رفع چالش ها اثر می گذارد و سرعت کار را توسعه می دهد.

 

وی به خدمت صادقانه نیروهای مدیریت شهری اشاره کرد و یادآورشد: بسیاری از مشکلات ناشی از فساد متوجه دلالی و مسائل بیرون شهرداری بوده که دستگاه قضایی در رفع این معضل کمک کند.

به گفته شهردار اصفهان مدیریت نابسمانی های ناشی از دلالی و رانت برخی از افراد، امکان کاهش معضلات و رفع نارسایی ها را فراهم می سازد.

کد خبر 1171526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha