لزوم بهره مندی از تمام ظرفیت ها برای حل مشکل کارگران

حجت الاسلام مدبر گفت: از ظرفیت تمامی مسئولین برای حل مشکل کارگران استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت) در دیدار فعالین، مسئولین و بسیج جامعه کارگری شهرستان جهرم ضمن تبریک فرا رسیدن روز «کارگر» به تمامی کارگران زحمت کش و پر تلاش به  بیان روایتی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر بوسه ایشان بر دستان کارگر اشاره کرد و گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا کارگران ما در تولید سهیم شده و متناسب با نحوه فعالیت و بهره وری خود از سود تولید و کار منتفع شوند.

 

 امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه جامعه کارگری می تواند در طول سال گردهمایی  مختلفی داشته باشد و مطالبات به حق خود را با مسئولین در میان گذارد، افزود: از ظرفیت تمامی مسئولین برای حل مشکل کارگران استفاده شود.

 

 وی اظهار داشت: خداوند نا امیدی را به عنوان خطی قرمز معرفی کرده است لذا باید همیشه امید و تلاش و الگوهایی چون شهید سلیمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین با توجه به شرایط کشورهای همسایه متذکر شد: باید به نقشه دشمنان نیز درخصوص ورود اتباع خارجی توجه کرد و  نظارت جدی بر آنان داشت.

 

در این جلسه تعدادی از مسئولین و فعالین حوزه کارگری به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات پیش  این جامعه پر تلاش پرداخته و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1171529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha