رئیس جدید زندان نهبندان منصوب شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل زندان های خراسان جنوبی، «رضا مال اندوز» به عنوان رئیس جدید زندان نهبندان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا روشان» امروز (11 اردیبهشت) در جلسه معارفه رئیس جدید زندان نهبندان، اظهار کرد: اگر فردی جرمی کرد خودِ شخص باید مجازات شود نه خانواده او، لذا در اجرای احکام، برنامه های اصلاحی و تربیتی افراد متخلف برای برگشت به جامعه را باید در دستور کار داشته باشیم.

 


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی رسالت اصلی زندان ها را اصلاح، تربیت، باز تربیت افراد به جامعه عنوان کرد و گفت: لذا قوانینی در مجلس مصوب شد و در بند «چ» ماده 38 قانون سند تحول قضایی تمام نهادها موظف به اصلاح مجرمین و همکاری با سازمان زندان ها کرده است.

 


روشان ادامه داد: ارزشمندترین اهداف سازمان های زندان ها بازگشت یک متخلف است، در هر پستی اگر کوتاهی کنیم عواقب زیادی خواهد داشت.

 


وی ادامه داد: ثروتمند ترین و پر برکت کشور دنیا ایران است چراکه رسانه های غرب مشکلات اقتصادی خارج از کشور را به خوبی بیان نمی کنند.

 


«ابوالفضل ایروانی»، فرماندار نهبندان هم در این جلسه با بیان اینکه زمانی که دارای یک منصب هستیم حتما یک برنامه مدون داریم، گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران نگاه به نظریه ولایت فقیه و مکتب حاج قاسم است که باید ویژگی های آن احصاء و در آن مسیر حرکت کنیم.

 

 

در این جلسه حجت الاسلام «خزائی»، امام جمعه نهبندان هم گفت: ارزش و شخصیت هر کس مبنی بر سخنان حضرت علی (ع)؛ کارهایی است که انجام می دهد.

 


وی اظهار کرد: اقدامات انسان؛ نشانه شخصیت او است و ایامی که مسئولیتی را بر عهده دارد باید به بهترین وجه عمل کند و به عنوان یک فرد به پست خود با نگاه امانت؛ خدمت رسانی کند.

 


حجت الاسلام خزائی با بیان اینکه خدمت مسئولان برای کسب درآمد نیست بلکه امانتی در دست آنها است، افزود: نگاه اسلام به شغل و مسئولیت امانتداری است که باید به سر منزل مقصود برساند.

 


در پایان این جلسه «رضا مال اندوز» به عنوان رئیس جدید زندان نهبندان منصوب شد و از زحمات «محمدرضا زنکوئی» قدر دانی شد.

کد خبر 1171550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha