نمازبا شکوه عید فطر در کرمانشاه اقامه می شود

سروری، گفت: در صورت مشاهده ماه شوال توسط ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری نماز عید فطر روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در استان کرمانشاه اقامه می‌شود.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با تبریک فرارسیدن عید فطر ،گفت: عید فطر، روز وحدت میان مسلمانان و از میان برداشتن تمامی حائل‌های نفاق و دشمنی‌ است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: عید فطر از اعیاد مقدس اسلامی است و عید فطر در اسلام محصول ضیافت خدا است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا نماز عید سعید فطر در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  و به امامت آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود .

 

 

سروری بااشاره به محل برگزاری نماز عید فطر  تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه  پایین‌تر از میدان آزادی تا چهارراه بسیج و ساعت هشت صبح و در شهرستان ها هم در مکان های تعیین شده  اقامه خواهد شد.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: تدابیر لازم برای پارک خودروهای شخصی در محل برپایی نماز تدارک دیده و تمهیدات ترافیکی هم اعمال خواهد شد و با هماهنگی صورت گرفته و همانند روز قدس ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶ صبح آماده انتقال نمازگزاران به محل اقامه نماز هستند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت نمازگزارن حتما جا نماز، مهر و ماسک همراه داشته باشند.

کد خبر 1171553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha