نیروهای انسانی در جبهه فرهنگی افسران جنگ نرم هستند

ویژه ، با بیان اینکه همه تلاشم را در راستای توسعه فرهنگی استان به کار می‌گیرم، از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه جامعه یاد کرد وگفت: شما افسران جنگ نرم هستید و باید در این جبهه برای مقابله با دشمن از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاران اداره کل و شهرستان های تابعه، شب گذشته (10 اردیبهشت) برگزار شد.

 

در ابتدای نشست فتح‌اله ضابطی به نمایندگی از روسای شهرستان‌ها، فرشاد کشاورزیان به نمایندگی از همکاران ادارات شهرستان های تابعه، مقصود قاسمی به نمایندگی از همکاران اداره کل و معصومه حدادی به نمایندگی از بانوان همکار به بیان مسائل، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.


در ادامه نشست «مسعود ویژه» ضمن جمع‌بندی موارد مطرح شده، با تأکید بر اینکه همه تلاشم را در راستای توسعه فرهنگی استان به کار می‌گیرم، از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه جامعه یاد کرد و خطاب به همکاران گفت: شما افسران جنگ نرم هستید و باید در این جبهه برای مقابله با دشمن از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنید.

 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر سخنان شهید چیت‌سازیان مبنی براینکه برای عبور از سیم خاردار دشمن، ابتدا باید از سیم خاردارهای خودمان عبور کنیم، گفت: ما برای رسیدن به تعالی در این مسیر با همه توان گام برمی‌داریم؛ اما باید با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کارهای نمایشی پرهیز کرده و با اخلاص وارد عمل شویم.

 


وی با بیان اینکه در یک سازمان چهار محور اساسی وجود دارد که غفلت از هریک می‌تواند آسیب‌زا باشد؛ تصریح کرد: نیروی انسانی، ابزار و امکانات، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی چهار رکن اصلی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند.


ویژه در ادامه صحبت‌های خود به بیان بخشی از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال جدید پرداخت و تأکید کرد که در راستای تحقق عدالت فرهنگی، همه شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار استان هم در برگزاری این برنامه‌های فرهنگی و هنری سهیم خواهند بود.

 

 

 

کد خبر 1171591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha