محیط کار ایمن، موجب بروز خلاقیت در کارگران می شود

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کارفرمایان ملزم به رعایت قوانین کار هستند، گفت: محیط کار ایمن، موجب بروز خلاقیت در کارگران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ استاندار خراسان شمالی صبح امروز یک شنبه (11 اردیبهشت ماه) در سی و سومین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» با اشاره به دغدغه های جامعه کارگری همچون مسکن، حقوق و دستمزد گفت: برای اداره یک کشور تمام اجزا باید در کنار هم کار کنند بنابراین برای حل مشکلات جامعه کارگری توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

 

«محمدرضا حسین نژاد» با بیان اینکه کارگران نقش مهم و اساسی در تولید کشور دارند، افزود: بخشی از مشکلات کارگران به صورت محلی و بخشی دیگر در قالب قانون، مقررات و اجرایی کردن آیین نامه ها و دستورالعمل ها حل می شود.

 

وی افزود: با استفاده از ظرفیت قانون می توان مشکلات جامعه کارگری را در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و معیشتی حل کرد.

 

حسین نژاد، جامعه کارگری را ملزم به داشتن اشراف کامل به قوانین و مقررات دانست و گفت: در دنیای امروز، شعار سلامت، ایمنی و محیط زیست باید برای محیط کار تمام کارگران با تاکید بر رعایت استانداردها اعمال شود زیرا در صورت تکرار مشکلات، کارگران دچار بی انگیزگی خواهند شد.

 

استاندارخراسان شمالی با تاکید بر اینکه کارفرمایان ملزم به رعایت قوانین کار هستند، گفت: محیط کار ایمن، موجب بروز خلاقیت در کارگران می شود.

 

وی همچنین آموزش را از مهم ترین موضوعاتی دانست که می تواند عواقب محیط کار را کاهش دهد.

 

گفتنی است؛ در پایان این آیین با حضور استاندار خراسان شمالی از کارگران، کارفرمایان و واحد‌های تولیدی نمونه استان تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1171598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha