برگزاری محافل قرآنی در بقعه متبرکه امامزاده ابوالفا (ع) کوهدشت

حجت الاسلام پادروند با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان، گفت: محافل قرآنی و مجالس جزء خوانی قرآن در بقعه متبرکه امامزاده ابوالفاء (ع) برگزار شده است.

حجت الاسلام «جلیل پادروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: هر سال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت در بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در بقعه متبرکه امامزاده سیدمحد ابوالفا شهرستان کوهدشت، افزود: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی چون  محافل انس باقرآن و مراسم جزء خوانی قرآن برگزار شده است.

 

مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت ابراز کرد: برای برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های رمضان در بقاع مبترکه، روحانیون مبلغ به این بقعه متبرکه اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام پادروند افزود: همچنین در طول ماه مبارک رمضان طرح سفره افطاری ساده در بقاع مبترکه شاخص این شهرستان برگزار شده است.

 

مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به استقبال هرساله زائران از این بقعه متبرکه طی نوروز هرسال، ایام عید فطر و بهار و تابستان، امسال هم ویژه عید فطر، تمهیدات لازم برای استقبال از زائران اندیشیده شده است.

 

امامزاده سید محمد ابوالوفا، در روستای ابوالفا در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان کوهدشت، بر دامنه کوهی به نام بره کاظم واقع شده‌است.

 

کد خبر 1171599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha