مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با امام جمعه شهر لاهرود دیدار و گفتگو کرد

«علی حیدری» مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) با حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه شهر لاهرود دیدار و گفتگو و با چندین درخواست اعضای شورای اسلامی این شهر موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی حیدری» مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) با حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه شهر لاهرود دیدار و گفتگو و با چندین درخواست اعضای شورای اسلامی این شهر موافقت کرد.

 

«علی حیدری» با چندین درخواست امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر لاهرود از جمله تخفیف در بدهی کشاورزان، حفر چاه برای آبیاری فضای سبز شهر لاهرود و برداشت ماسه از برخی مسیرهای رودخانه و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری لاهرود موافقت کرد و افزود: کشاورزان منطقه لاهرود از تخفیف در هزینه استفاده از آب سد سبلان و بخشودگی بخشی از معوقات آن برخوردار خواهند بود.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل ادامه داد: درخصوص درخواست اعضای شورای اسلامی شهر لاهرود مبنی بر صدور مجوز برداشت شن و ماسه از رودخانه های فصلی منطقه و حفر چاه برای امورات خدماتی و آبیاری فضای سبز شهرداری لاهرود، مساعدت لازم از سوی شرکت آب منطقه ای استان به عمل خواهد آمد.

 

در خاتمه این دیدار، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با زیارت ضریح مطهر امامزاده جلیل القدر حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، عشق و ارادت قلبی خویش را به ساحت قدسی ائمه اطهار (ع) ابراز کرد.

 

این دیدار به دعوت امام جمعه لاهرود ترتیب داده شده بود.

کد خبر 1171600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha