کارگران ستون اصلی رونق تولید و پویایی اقتصاد هستند

امیری مقدم، نقش آفرینی و تلاش دلسوزانه و خالصانه کارگران را برای شکوفایی، رشد و توسعه تولید در استان شایسته تقدیر دانست و گفت: یکی از اولویت های دولت مردمی رفع دغدغه های جامعه کار و توجه به معیشت و امنیت شغلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم امروز یکشنبه ۱۱اردیبهشت ماه با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران و زحمتکشان بی ادعا، سربازان خط مقدم جهبه اقتصادی و فعالان عرصه کار و تولید تبریک گفت و گفت: رونق و جهش تولید لازمه رشد، توسعه و پویایی اقتصادی است و کارگران به عنوان سرمایه انسانی نقشی مهم و چشمگیر در مسیر شکوفایی استان و کشور دارند.

 

در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است: چرخه توليد با سخت كوشي سربازان خط مقدم جبهه اقتصادي لحظه اي متوقف نشده و امروز شاهد هستیم جامعه کار علی رغم تنگناها و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه از هیچ کوششی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه با توان داخلی و خودباوری دریغ نمی کنند و با تمام توان برای بهبود وضعیت کشور، چرخیدن چرخ تولید، افزایش بهره وری و اشتغالزایی تلاش می کنند زیرا رونق تولید سبب ایجاد اشتغالزایی می شود که محور این اقدام، کار جهادی کارگران هستند.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم پيگيري و تحقق مطالبات به حق جامعه کارگری گفت: امروز شاهد هستیم که با تلاش، خدمت خالصانه، ايثار و كار جهادي كارگران، چرخه توليد لحظه اي متوقف نشده تا مسير شكوفايي و بالندگي استان تداوم يابد و این تعهد و مسوولیت پذیری الگوی بی بدیل از کار و تلاش جهادی است.

 

در ادامه این پیام آمده است:

 

روز جهاني كار و كارگر فرصتي است براي تقدير از تلاشگران عرصه توسعه، شكوفايي و پيشرفت استان كه علي رغم همه مشكلات، به عنوان بازواني توانمند و با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در حوزه کار و تولید نقشي موثر بر عهده دارند و پشتوانه اصلي رشد اقتصادي كشور هستند.

 

همچنین، در دولت مردمی پیگیری مطالبات و توجه به خواسته های کارگران زحمتکش و‌ پرتلاش و تشكل هاي صنفي یک اعتقاد و باور است و در اولويت برنامه ريزي ها قرار داشته و دارد و بي شك پيگيري این خواسته ها با اهتمام جدي ادامه مي يابد تا آنچه را كه سبب افزايش انگيزش، بهبود وضعيت رفاهي، معيشتي و ايجاد امنيت شغلي مي شود؛ فراهم شود، زيرا باور و اطمينان داريم با اين نيروي كار كارآفرين، خلاق، پويا، متعهد و متخصص مي توانيم مسير حركت توسعه و تعالي استان را بيش از گذشته هموار كنيم.

 

حمایت از توليد بي شك سبب رونق، جهش و بهبود وضعيت توليد و اشتغالزایی در استان مي شود و در سال ۱۴۰۱ ضمن حرکت در مسیر تحقق شعار سال موضوع رفع موانع تولید را به عنوان یک پیوست اجرایی در اولويت تمامي برنامه هاي توسعه اي قرار داده ایم و براي حمايت و تسهيل گري در عرصه كار و توليد نقشه راهي تدوين شده و اين مهم بسترساز مشاركت جامعه كارگري در فرآيندهاي تصميم سازي و تصميم گيري نيز خواهد بود.

 

اميد است با استعانت از خداوند متعال در سالي كه از سوي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام "توليد، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاري شده، كارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تكيه بر پشتکار، خلاقيت و مباني اعتقاد اسلامي در راستاي تحقق اين شعار راهبردی كه بر افزايش، رونق، جهش و بهبود توليد با تکیه بر توانمندی داخلی و حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه استوار است گام بردارند، تا در سايه تلاش و هم افزايي ديگر متخصصان و فعالان بخش توليد و اقتصاد شاهد رونق فضاي كسب و كار و ايجاد اشتغال پايدار براي فرزندان اين مرز و بوم باشيم.

 

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده؛ فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید. بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

 

بهمن امیری مقدم

استاندار كرمانشاه

 

کد خبر 1171628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha