حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مساجد مختلف تهران

معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع)، مسجد علویون در محله یافت آباد و مسجد سلمان فارسی در منطقه تهرانپارس حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین و دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط بی واسطه مقامات قضایی با شهروندان، سه تن از معاونان دادستان تهران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در سه راه طالقانی، به درخواست ها و مشکلات حقوقی، قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

*حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع)

حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مساجد مختلف تهران

 

در این برنامه اصغرمهرنیا، معاون دادستان و سرپرست داسرای ناحیه ۶، حامد محسن پور، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۸ و مهدی آقایی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ حضور داشتند.
با توجه به تأکیدات دادستان عمومی و انقلاب تهران دایر بر انجام این برنامه با حضور مدیران شهری و مقامات انتظامی جهت رسیدگی به مطالبات اجتماعی و امنیتی مردم، معاونان دادستانی تهران را قضات دادسرا، شهردار منطقه ۱۷، شهرداران نواحی آن منطقه و سرکلانتر و رؤسای کلانتری منطقه همراهی کردند.
هیأت اعزامی از دادستانی تهران پس از اقامه نماز جماعت در دیدار چهره به چهره با مردم محله و نمازگزاران پاسخگوی سؤالات حقوقی، قضایی و مشکلات مربوط به خدمات شهری و انتظامی بودند.


* حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد علویون در محله یافت آباد

حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مساجد مختلف تهران

در تداوم اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه و دادستان تهران مبنی بر ارتباط بی واسطه مقامات قضایی با شهروندان، سرپرستان نواحی ۱۸ و ۳۴ دادسرای تهران به همراه جمعی از مدیران شهری و مقامات انتظامی با حضور در نماز جماعت مسجد علویون منطقه یافت آباد به مشکلات حقوقی قضایی و مطالبات اجتماعی شهروندان رسیدگی کردند.

 امیرمحمد نصرتی، معاون دادستان و سرپرست داسرای ناحیه ۳۴ در این زمینه گفت: در این بازدید سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸، شهردار منطقه ۱۷ تهران و رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر و معاونان ایشان و رؤسای کلانتری های تابعه حضور داشتند.
سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به سرقت افزود: باتوجه به ازدیاد بحث سرقت خرد و سرقت از اماکن در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، با حضور در مسجد ضمن ارائه ارشادات قضایی لازم، در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و مردم محله، پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی ایشان بودیم.

* حضور معاون دادستان تهران در مسجد سلمان فارسی در منطقه تهرانپارس

حضور معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مساجد مختلف تهران

در اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه و دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و برقراری ارتباط بدون واسطه با مردم جهت پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی و مطالبات عمومی، سرپرست دادسرای ناحیه ۴تهران در جمع نمازگزاران مسجد سلمان فارسی منطقه تهرانپارس حضور پیدا کرد.

در این برنامه فرزاد جمالی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۴ تهران به همراه جمعی از قضات نواحی ۴ و ۱۵ دادسرا، رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس و برخی از همکاران اداری دادسرا ضمن دیدار مردمی با نمازگزاران و استماع مسائل ومشکلات قضائی آنان به پاسخگویی و ارشاد قضایی پرداختند.

کد خبر 1171634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha