۳۶ معلم نمونه مرحله استانی در ایلام تقدیر می شوند/  تعلیم و تربیت تراز انقلاب اسلامی با کار جهادی

درویشی با بیان اینکه در تلاش هستیم که با کار جهادی، زمینه تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی در مدارس فراهم شود، گفت: در فرایند انتخاب معلم نمونه، ۳۶ نفر از معلمان و فرهنگیان به مرحله استانی در سال جاری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان با نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: همکاران و فرهنگیان ما همراه با اقشار مختلف استان در روز جهانی قدس با حضور پرشور به ندای رهبر معظم انقلاب و فریاد تظلم خواهی مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند.

 

« علی درویشی» با بیان اینکه امروز به عنوان معلم می بالیم که نام ما با نام شهید مطهری همراه شده و این برای همه ما ارزشمند است، یادآور شد: در راستای  انتخاب معلم نمونه، همکاران ما جلوه های ویژه ای از فعالیت های خود را وارد سامانه های مرتبط می کنند.

 

وی بیان کرد: در سال جاری بر اساس ابلاغیه های وزارت آموزش و پرورش حدود ۵۰۱ نفر از معلمان ارزشمند ما وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان  شده و که از این تعداد ۳۶ نفر از معلمان و فرهنگیان و ۱۹ مدیر به مرحله استانی راه یافتند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه ۴ نفر از معلمان همکار ما در آموزش و پرورش استان به مرحله کشوری راه یافته اند، یادآور شد:  در مرحله شهرستان ۳۳۵ نفر هم از معلمان منتخب داشتیم که با فرایندی آموزشی این میزان ۱۱ برابر سال های گذشته بوده است.

درویشی  با اشاره به اینکه قاطبه معلمان نمونه ما در فضای مجازی برنامه های کاربردی  و خاصی  در زمینه تولید محتوا برای دانش آموزان داشتند، گفت: مرحله استانی انتخاب معلمان نمونه نسبت به سال گذشته حدود ۳ برابر بوده است که به دلیل ارتقای علمی و سطح دانشی  معلمان بوده است.

 

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از تولید محتوای معلمان نمونه استان برای استفاده دانش آموزان تدوین شده است، افزود: آنچه مهم است این است که جایگاه و نام معلم پاس داشته شود و امروز در تلاش هستیم که با کار جهادی، زمینه تعلیم و تربیت در تراز انقلاب اسلامی در مدارس فراهم شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: ارشادات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، همواره چراغ راه برای مجموعه آموزش و پرروش استان بوده است و بر این اساس، کارگروهی در سطح آموزش و پرورش تشکیل شده که بیانات حضرتعالی در سطح مدارس مورد تاکید قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1171638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha