اختلاف نظر در شورا امری طبیعی / شوراها از ظرفیت مردم بهره بگیرند

رضایی‌پور اختلاف سلیقه و نظر در کار شورا طبیعی دانست و گفت: شوراها از ظرفیت مردم برای توسعه شهر و روستا استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت) در همایش روز شورا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: کشور ما جزء معدود کشورهایی است که تقریبا همه ارکان نظام به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: وظایفی برای شوراها در قانون ذکر شده است و اگر شوراها این وظایف را انجام دهند بسیاری از مشکلات جاری مردم حل می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شوراها از ظرفیت مردم برای توسعه شهر و روستا استفاده کنند، تصریح‌کرد: مردم انتظار همراهی و کار از شوراها دارند و می‌خواهند مشکلات‌شان برطرف شود و باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

رضایی‌پور گفت: شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم هستند و طبق قانون اساسی مدیریت شهرو روستا را بر عهده دارند و نمادی دیگر از اداره کشور به دست مردم را در برابر چشم همگان می‌گذارند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: اگر مردم عادت کنند که برای اداره امور شهری یا روستایی خود افرادی را با شناخت انتخاب کنند، این هم به پیشرفت امور کشور و هم به آشنا شدن مردم با وظایفی که بر عهده آنهاست کمک شایانی می‌کند و باید انجام شود و البته سودش هم به خود مردم بر می‌گردد.

 

رضایی‌پور اختلاف سلیقه و نظر در کار شورا طبیعی دانست و گفت: بعد از اتخاذ تصمیم همه باید از تصمیم گرفته شده حمایت کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این همایش از سوی فرماندار، بخشدار مرکزی و شورای اسلامی بخش مرکزی از  ۱۰۳ عضو شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تجلیل و تقدیر شد.

کد خبر 1171670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha