مرکز تخصصی مهدویت شیراز نگین افتخار شهر شیراز است

حسینی گفت: مرکز تخصصی مهدویت شیراز یکی ازبزرگترین ‌مراکز علمی در حوزه معارف مهدویت در سطح ملی و بین المللی و نگین افتخار شهر شیراز است و مدیران و مسئولان فارس همکاری با این نماد معنوی کشور را باید بر خود واجب بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده مریم حسینی»، امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز معلم گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، معلمان عناصر تعیین‌ کننده در دستگاه عظیم فرهنگی آموزش و پرورش کشور هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند و برای اینکه بتوانند در تربیت انسان شایسته موفق عمل کنند باید دغدغه های مالی آنها رفع شود.

وی اضافه کرد: از سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش می توان به اعتلای منزلت اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه‌ آنان برای خدمت مطلوب با اقدامات فرهنگی و تبلیغی و خدمات و امکانات رفاهی و رفع مشکلات مادی و معیشتی فرهنگیان اشاره کرد.

حسینی تاکید کرد: برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر در حد وظایف خود باید در زمینه های تربیتی و تجهیز کتابخانه ها و امور ورزشی به ایفای نقش بپردازند.

وی ادامه داد: از معلمان و اساتید معظمی که در شهرداری شیراز حضور دارند و به آموزش جوانان ‌‌نوجوانان و دانشجویان این مملکت مشغول هستند باید توسط شهرداری شیراز تقدیر شود و این روز در تقویم شهرداری شیراز تثبیت شود و نشانی از ارج گذاری به مقام معلم باشد.

حسینی با اشاره به مرکز تخصصی مهدویت شیراز گفت: این مرکز از بزرگترین ‌مراکز علمی در حوزه معارف مهدویت در سطح ملی و بین المللی و نگین افتخار شهر شیراز است که به سیره و زندگی حضرت ولی عصر (عج) می پردازد و مدیران و مسئولان استان فارس همکاری با این نماد معنوی کشور را باید بر خود واجب بدانند.

کد خبر 1171691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha