آماده باش پلیس در محورهای مواصلاتی استان قزوین

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین از آماده باش پلیس در این محورها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرهنگ «فرهاد ذاکری منش» در گفتگوی خبری بیان کرد: در 2 تا سه روز گذشته بار ترافیکی نیمه سنگینی را در سطح محورهای استان قزوین و از خروجی استان تهران و البرز شاهد بودیم و در حال حاضر حجم ترافیک سنگین را در محورهای مواصلاتی استان داریم.

 

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: حجم ترددها بعد از مراسم نماز عید فطر افزایش می یابد بنابراین توصیه می کنیم با توجه به اینکه محدودیت های ترافیکی اجرا نشده است و پلیس با آماده باش در محورها حضور دارد، رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار دهند.

 

وی با اشاره به نقش گروه های جهادی در کاهش تصادفات خاطر نشان کرد: در تعطیلات ایام نوروز با توجه به افزایش 30 درصدی ترددها ولی کاهش تصادفات را داشتیم که یکی از علل آن حضور گروه های جهادی بود این طرحی است که در تعطیلات طولانی مدت مانند ایام ارتحال امام خمینی (ره) و تعطیلات تابستانی مورد توجه بوده و از وجود گروه های جهادی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1171770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha