توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

موسوی به توزیع سه هزار و ۱۰۵ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم در مراسم های افطاری با همکاری خیرین، خانه های هلال و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در  جمع خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر در صدد رساندن توان توانمندان به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در سطح استان زنجان است و در تلاش برای بهره‌گیری از توان خیرین برای رفع مشکلات این خانواده ها هستیم.

 


سید قاسم موسوی خاطرنشان کرد: در همین راستا و در شب های ماه مبارک رمضان برای 27 خانواده نیازمند در محلات کم برخودار شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره و قیدار بیش از 162 میلیون ریال کمک بلاعوض به حساب آنها واریز کردیم.

 


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به توزیع سه هزار و 105 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم در مراسم های افطاری با همکاری خیرین، خانه های هلال و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شد.

 


موسوی، ارزش ریالی این غذاهای گرم در افطاری ها را یک میلیارد و 697 میلیون و 250 هزار ریال بیان کرد.

 


وی تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات، یکهزار و 375 بسته معیشتی نیز به ارزش سه میلیارد و 654 میلیون و 743 هزار ریال با همکاری خیرین، نیکوکاران، خانه های هلال و کمیته امداد امام خمینی(ره) میان مددجویان هلال احمر استان زنجان توزیع کرده ایم.

 


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از توزیع 255 بسته بهداشتی در سطح استان برای خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: ارزش این بسته ها 453 میلیون ریال بود.

 


موسوی با بیان اینکه 30 جفت کفش برای افراد نیازمند و کم برخودار زنجان توزیع کرده ایم، اظهارداشت: ارزش این کفش ها نیز به مبلغ 45 میلیون ریال از محل کمک های خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر بوده است.

 


وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در زمینه تهیه تجهیزات پزشکی، هزینه‌های درمان نیازمندان و در سایر زمینه ها برای کمک به خانواده های کم برخوردار در حال فعالیت است.

 


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همکاران ما در واحد مددکاری معاونت داوطلبان هلال احمر استان هزینه دارو و درمان افراد نیازمند را تامین و مشکلات آنها را رفع می‌کنند.

 


موسوی افزود: این فعالیت نیز با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی و ناتوانی مالی خانواده‌های کم برخوردار که موجب نجات جان انسانها و رهایی آنها از درد بیماری می‌شود، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است و کسانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند به حتم خیر دنیا و آخرت را نصیب خود خواهند کرد.

کد خبر 1171835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha