نماز عید فطر در میقات الرضا(ع) طبس اقامه می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: نماز عیدسعید فطر ساعت ۷ صبح به امامت امام جمعه طبس همزمان با سراسر کشور در میقات الرضا(ع) اقامه می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: عیدسعید فطر عید بندگی است و در این روز بزرگ مردم به پاس یک ماه بندگی خالصانه خالق بی همتا و نشستن بر سر سفره بی انتهای الهی نماز شکر به جای می آورند.

 

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اينکه نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور در میقات الرضا(ع) طبس برگزار می شود، گفت: نماز عید سعید فطر امسال طبق توصیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بزرگترین قطب زیارتی و فرهنگی منطقه به امامت حجت الاسلام «محمدی» امام جمعه طبس اقامه خواهد شد.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: نماز عیدسعید فطر راس ساعت هفت صبح در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار خواهد شد و هریک از نمازگزاران با همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و استفاده از ماسک و با رعایت فاصله فیزیکی در این مراسم پُرفیض معنوی شرکت کنند.

 

 

قاسم زاده ادامه داد: درب های باب‌السلام، باب‌الغدیر، باب‌الرضا و باب‌الشهدا برای ورود برادران و خواهران باز و درب های باب الحسین و باب‌الحوائج بسته خواهد بود.

 

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با تاکید بر اينکه رعایت مسائل بهداشتی مورد انتظار است، گفت: از ورود اقلام خوراکی و توزیع نذورات جلوگیری خواهد شد و نمازگزاران حتما ماسک به همراه داشته باشند و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

 

 

کد خبر 1171902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha