رمضان بهترین زمان برای تقویت روابط خانوادگی و حل اختلافات است

سروری، گفت: ماه رمضان یک زمان برای جلا دادن و بهبود خود و رهایی از عادت های بد بوده و بهترین زمان برای تقویت روابط خانوادگی و حل اختلافات است.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به شلوغ  مساجد در ماه رمضان نسبت به ماه های دیگر، گفت: حس معنوی‌ و برکتی که این ماه برای مسلمانان دارد بخصوص برای روزه داران باعث شلوغی می شود.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: اعتقاد بر این است که دعا کردن به صورت گروهی در مساجد و یا جاهای دیگر، منافع اجتماعی و معنوی بیشتری را نسبت به دعای تنها دارد. این به مسلمانان فرصت بهتری برای دیدار با یکدیگر و بهبود روابط در جامعه می دهد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: خیل عظیمی از مردم اعتقاد دارند که قران یک شب و یک جا در ماه مبارک رمضان بر پیامبر (ص) نازل شده ولی به تدریج به طور در ۲۳ سال قرآن کریم بر پیامبر نازل شده چه در دوران بعثت پیامبر و چه دوره حجرت.
 

 

سروری تصریح کرد:آنچه چیزی که واقعیت است و مومنین ، روزه داران ، شب زنده داران در ماه مبارک رمضان به آن دست می‌یابند حس برکت زندگی ، حسن اخلاق و تمام احساس سرزندگی و عشق و علاقه به قرآن و نماز به طول کل شرایطی‌ است که انسان احساس تثبیت راز و نیاز با خدا را در وجود خود احساس می کند.

 

 

 

کد خبر 1171906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha