اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به مرکز فناورانه دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای تکمیل و تجهیز مرکز تولید محصولات ژن درمانی و سلول درمانی دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «امیرعلی قهرمانی» امروز دوشنبه اعلام کرد: برنامه جامعی در راستای خودکفایی در ایجاد فناوری‌های نوین حوزه علوم پزشکی در استان آغاز شده که اختصاص فضای مناسبی به مرکز تولید محصولات ژن درمانی و سلول درمانی(اتاق تمیز) از جمله آن است.

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: پس از بازدید و افتتاح مراکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از سوی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، قول مساعدت در ساخت اتاق تمیز در دانشگاه داده شد که با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتباری به میزان ۵۰ میلیارد ریال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اختصاص یافت.

 

دکتر قهرمانی با بیان اینکه مرکز تولید محصولات ژن درمانی و سلول درمانی(اتاق تمیز)، در زمینه سلول درمانی و ژن درمانی در حیطه‌های تحقیقات و درمان بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ابراز امیدواری کرد: در سالی که با شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین همراه شده است بتوانیم شاهد تولید محصولات دانش‌بنیان و صادرات آنها باشیم.

کد خبر 1171925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha