بسیج همیار آموزش و پرورش در اداره مدارس خواهد بود

سرهنگ خالقیان مسئول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان در دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: بسیج همیار آموزش و پرورش در اداره مدارس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ،سرهنگ «علی خالقیان» در دیداربا مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بسیج همیار آموزش و پرورش در اداره مدارس خواهد بود.

 

مسئول بنیاد تعاون بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در طرح راهیان کوثر، بسیج در نظر دارد تا ۸مدرسه در استان سمنان راه اندازی کند اضافه کرد: در این طرح در کنار آموزش درسی، آموزش های اسلامی و فرهنگی انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج در تلاش که با کمک به ادارات مختلف بتواند باعث پیشرفت و یاریگر مجموعه‌ها باشد اظهارداشت: بسیج با تجهیزات به‌روز کمک درسی برای ارتقا سطح آموزشی مدارس به یاری آموزش‌وپرورش خواهد آمد.

 

«محمد دستورانی» در ادامه با استقبال طرح راهیان کوثر گفت: هر زمان که بسیج به مجموعه های مختلف به کمک ادارات آمده است، باعث پیشرفت و یاری مجموعه ها بوده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ابراز امیدواری کرد: شرایط را برای ایجاد مدارسی که با محوریت بسیج اداره شود ،محیا خواهیم کرد.

 

شایان ذکر است در طرح راهیان کوثر مدارس با محوریت بسیج و با تجهیزات به روز کمک درسی برای ارتقاء سطح آموزشی مدارس به یاری آموزش و پرورش خواهد آمد.

کد خبر 1171940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha