استاندار اردبیل فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت و تاکید کرد: تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام‌آوری چون انبیای بر حق الهی و ائمه معصومین (ع) را در دل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت و تاکید کرد: تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام‌آوری چون انبیای بر حق الهی و ائمه معصومین (ع) را در دل دارد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«يُزَكِّيهِمْ وَ يُعَلِّمُهُمُ الْكِتابَ وَ الْحِكْمَةَ» | آل‌عمران - ۱۶۴

تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام‌آوری چون انبیای بر حق الهی و ائمه معصومین(ع) را در دل دارد که با پیکار مقدس خویش، حماسه‌های شکوهمند و جاویدی در ساختن انسان‌های متعهد رقم زدند و با تزکیه و تعلیم، کاخ بلندپایه علم و فضیلت را بنا نهادند و امروز معلمان عزیز، استمرار این رسالت عظیم را برعهده دارند.

 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد علم و معرفت و معلم اخلاق و ادب، شهید اسلام و انقلاب؛ حضرت آیت‌الله شیخ مرتضی مطهری و دیگر شهدای گرانقدر تعلیم‌وتربیت و ادای احترام به ارواح بلند آنان، فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت، روز معلم را به اهالی ولایی و فرهنگ‌دوست استان اردبیل به‌ویژه جامعه فرهیخته آموزش‌وپرورش و خانواده‌های معززشان تبریک و تهنیت می‌گویم.

 

از اعضای شورای آموزش‌وپرورش استان اردبیل می‌خواهم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام نمایند که پیشتازان عرصه علم و دانایی، با توکل به پروردگار قادر و متعال و با همت و پشتکار مضاعف، در سالی که ولی امر مسلمین به‌نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری فرموده‌اند، بیش‌از پیش بستر دانش‌پژوهی، علم‌آموزی و خردورزی با تربیتی اسلامی و انقلابی را برای نسل جدید و آینده‌سازان استان عزیزمان فراهم نمایند تا ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌های افزون‌تر دانش‌آموزان استان در رقابت‌های دانشورانه، خصوصاً المپیادهای جهانی، آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه و... باشیم.

 

سید حامد عاملی / استاندار اردبیل

کد خبر 1171942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha