طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی  فضای آموزشی در استان اجرایی می شود

عزتی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم استان، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی فضای آموزشی استان بهینه سازی و متناسب سازی می شود.

« رضا عزتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت روز معلم، گفت: معلمی رسالتی بزرگ و خطیر است.

 

وی افزود: تجلیل و تکریم مقام معلم نباید  فقط معطوف و منحصر به دستگاه آموزش و پرورش باشد و پیشنهاد داد که هر یک از دستگاههای اجرایی استان با دعوت از چند تن از معلمان با تجلیل از این فرهیختگان به جایگاه و مقام معلم احترام بگذارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری  طرح شهید سلیمانی در استان، افزود:  این طرح وزارتی که بهینه سازی و متناسب سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه در حال انجام است.

 

وی افزود: در قالی این طرح تا کنون 33 چمن مصنوعی ، 5 سالن ورزشی سقف بلند ، 6 زمین ساحلی و 14 کلاس درس تربیت بدنی با اعتبار 11 میلیارد تومان  به استان لرستان اختصاص یافته  و  این طرح ها باید تا پایان سال 1401 تکمیل و به بهره برداری برسند .

 

عزتی اظهار کرد: در قالب طرح شهید سردار سلیمانی و در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای بهینه سازی می شود.

 

مدیرکل آموزش و پروش لرستان در ادامه گزارشی از وضعیت آموزش حضوری در مدارس ارائه کرد و گفت : با بازدیدهای هفتگی و روزانه همکاران، خوشبختانه تاکنون مشکلی گزارش نشده است و آموزش دانش آموزان با بهترین وضعیت در حال انجام است و معلمان در تلاش برای رفع عقب ماندگی های تحصیلی دانش آموزان هستند.

کد خبر 1171950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha