تجلیل از خانواده شهید سرهنگ فلاحی از سوی خیریه مهرلیلا

خیریه مهر لیلا براساس سنوات گذشته با برپایی مراسم افطاری پذیرای کودکان کار، بی‌سرپرست، کم توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری های خاص بود که این مراسم مزین به تجلیل از خانواده شهید فلاحی نیز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، این مراسم افطاری هر ساله از سوی خیریه مهرلیلا انجام می‌شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم دو سالی به تعویق افتاده بود و برگزاری آن در شرایط حاد کرونایی ممکن بود عواقبی را بسیاری از کودکان به ویژه آنهایی که دارای بیماری خاص هستند داشته باشد.

 

اما خوشبختانه امسال با کاهش پیک کرونا و بازگشایی بسیاری از مراکز و از سرگیری بسیاری از فعالیت‌های خیرخواهانه، فرهنگی و هنری و اجتماعی این خیریه تصمیم گرفت امسال نیز مجددا کودکان را در کنار هم جمع و لحظات شادی را برای آنها فراهم کند.

 

در همین راستا، لیلا بلوکات مدیر این خیریه به خبرنگار شبستان گفت: دو سال از فاصله‌هایمان گذشته بود، از یک سو تمایل خودم و از سوی دیگر اصرار فرزندانم باعث شده بود که برای برپایی این مراسم انگیزه داشته باشیم اما از طرفی دیگر سختی‌ها و مرارت‌های همیشگی و همچنین کم لطفی‌ها با سلیقه‌های مختلف و دستان خالی ما را بر سر دو راهی قرار داده بود.

 

وی ادامه داد: البته این بار هم با توکل به خدا و اهل‌بیت(ع) کار را آغاز کردیم، البته تا آخرین لحظات هنوز برگزاری مراسم مشخص نبود و این که چه خواهد شد، اما دوباره عشق و استقامت و صبر،کار خودش را کرد و ورق زرین دیگری در فرهنگ خیرخواهانه رقم خورد، در طول مراسم خستگی و شوق در هم آمیخت و لحظاتی احساسی را برایمان به وجود آورد و از این رو خدارا شکرگذار هستم.

 

رئیس موسسه خیریه مهرلیلا در ادامه با تشکر از مرکز همایش‌های رایزن که چندین سال همراه و حامی این موسسه بوده است، خاطرنشان کرد: جای دارد از عوامل مجموعه رایزن تشکر و قدردانی کنیم که چندین سال است در برپایی سفره ضیافت الهی ما را یاری می‌کنند.

 

وی افزود: در این مراسم از خانواده و فرزند شهید خلبان سرهنگ صادق فلاحی که در سانحه سقوط هواپیما در تبریز به مقام والای شهادت نائل آمد، تجلیل شد.

 

بلوکات همچنین از سید جواد رضویان، علی اوجی و حامد آهنگی به موجب اجرا برای کودکان و خانواده‌های زیر پوشش خیریه تشکر و قدردانی کرد و گفت: در این مراسم علاوه بر خیریه مهرلیلا، چندین موسسه دیگر یعنی کودکان یاوری سبز، کودکان آسایشگاه شهید بهشتی، مرکز توانبخشی الوند، دختران مبتلا به سندروم دان و بیماران ناتوان جسمی و حرکتی نیز حضور داشتند.

 

رئیس موسسه خیریه مهرلیلا به هنرمندان حاضر در این برنامه اشاره و تصریح کرد: در این مراسم علیرضا خمسه، علیرضا علیمردانی، داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، مرتضی پور علی گنجی، محمد طالقانی، محمد محمودی و حامد آهنگی ما را همراهی کردند.

 

وی بیان کرد: این مراسم همچنین با اجرای موسیقی توسط حامد همایون، مسعود صادقلو، آرون افشار، امیرعظیمی، ناصر زینعلی و مهدی یغمایی همراه بود.

 

گفتنی است، خیریه مهرلیلا با مدیریت «لیلا بلوکات» از سال ۱۳۹۱ و با شماره ثبت ۴۱۶۹۸ تاسیس و فعالیت خود را به طوری رسمی آغاز کرده است. این خیریه رسالت خود را خدمت رسانی به کودکانی با شرایط کم توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری‌های خاص، بی‌سرپرست و بد سرپرست در مناطق محروم و همچنین کمک‌هایی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و بلایای طبیعی کودکان می‌داند.

 

کد خبر 1171972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha