معلمان رسالت ویژه ای در هدایت نسل امروز و جهاد تبیین دارند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه برای تمامی معلمان استان البرز که همواره در مسیر علم و دانش اهتمام دارند آروزی توفیق روز افزون داریم گفت: معلمان رسالت ویژه ای در هدایت نسل امروز و جهاد تبیین دارند.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» طی بازدید از نمایشگاه قرآنی استان البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برای تمامی معلمان استان البرز که همواره در مسیر علم و دانش اهتمام دارند آروزی توفیق روز افزون داریم. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: معلمان مهمترین نقش و رسالت را در رشد فرهنگی جامعه دارند به ویژه در زمینه جهاد تبیین و هدایت نسل امروز جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی با اشاره به اینکه معلمان در جنگ رسانه ای و فضای مجازی تبیین کننده حقایق دین هستند، اظهار کرد: معلمان با توجه به اهداف عالی رسالتی که برعهده دارند تبیین کننده راه درست از سقیم هستند.

 

مسئول ستاد تفسیر قرآن کریم استان البرز بیان کرد: جنبه تعلیمی جامعه برعهده معلمان است که با آگاهی از این رسالت معارف الهی را در جامعه ترویج می دهند. 

 

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: روز معلمی به خوبی و درستی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری انتخاب شده است و در عرصه جنگ نرم و جنگ تحمیلی معلمان و مربیان با تأسی از شهید مطهری الگوبرداری انجام دهند. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در ادامه در خصوص ارزیابی نمایشگاه قرآن استان البرز اظهار کرد: نمایشگاه قرآنی استان البرز فرصت تجمیع ظرفیت های قرآنی است که با همت متولیان امر می تواند بستر رشد فرهنگ قرآنی را در جامعه احیاء کند. 

 

 

 

 

کد خبر 1171977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha