تکریم استاندار  گیلان از معلمان با حضور در دبستان قرآنی علامه طباطبایی رشت

عباسی با حضور در دبستان قرآنی هیئت امنایی علامه طباطبایی ناحیه ۲ رشت از معلمان تقدیر کرده و روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی» امروز( دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت) به مناسبت گرامیداشت روز معلم به همراه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، به صورت سرزده و با حضور در دبستان قرآنی هیئت امنایی علامه طباطبایی ناحیه 2 رشت، ضمن پاسداشت مقام معلم و تکریم از معلمان، گفت: شأن و جایگاه معلم از ارزش بالایی برخوردار است و خود را مدیون به معلمان عزیز می دانیم.

 

استاندار گیلان افزود: خوشبختانه پس از ۲ سال با حضور دانش‌آموزان، نشاط خوبی به مدارس بازگشته است. همچنین روند آموزش دانش‌آموزان از پیشرفت خوبی برخوردار است و تمامی معلمان سخت‌کوش در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و جبران خلأهای ناشی از آموزش مجازی، نقشی اثرگذار دارند.

 

عباسی همچنین با تبریک این ایام به تمامی معلمان استان اظهارکرد: دولت به ارتقاء جایگاه معلمی از نظر معنوی و مادی توجهی ویژه دارد، به این خاطر که تربیت و آموزش دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه و سرمایه‌های کشور، امری بسیارمهم است.

 

وی با اشاره به اثرگذاری دانش‌آموزان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آینده کشور، خاطرنشان ساخت: ایجاد نشاط بین دانش‌آموزان، به پویایی خانواده‌ها و نیز اجتماع کمک شایان توجهی می کند.

 

کد خبر 1172014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha